Η κυβέρνηση μετά το άνοιγμα της οικονομίας και κυρίως της «βαριάς βιομηχανίας» της ελληνικής οικονομίας, του τουρισμού, χωρίς ουσιαστικά και σοβαρά μέτρα προστασίας, είναι η μόνη υπεύθυνη για την αναζωπύρωση της πανδημίας και τον κίνδυνο για την επέλαση ενός νέου δεύτερου κύματος, μάλλον χειρότερου από το πρώτο. Εκτός από τα επικοινωνιακά παιχνίδια, την «ευκαιρία» να πάρει νέα σκληρά αντεργατικά μέτρα και να μοιράσει ζεστό χρήμα στα κανάλια και τους φίλα προσκείμενους επιχειρηματίες δεν έχει να επιδείξει τίποτε παραπάνω για την αντιμετώπιση της πανδημίας. Καμιά ουσιαστική ενίσχυση του Δημόσιου Συστήματος Υγείας με τις απαραίτητες προσλήψεις μόνιμου προσωπικού, με το άνοιγμα νοσοκομείων που η ίδια είχε κλείσει με τα μνημόνια, με τη δημιουργία ΜΕΘ και ΜΑΘ, με τη διενέργεια μαζικών τεστ. Αντίθετα καθημερινά ενοχοποιεί τους πολίτες ότι χαλάρωσαν και τους απειλεί ότι θα καταρρεύσει το σύστημα υγείας σε περίπτωση έξαρσης της πανδημίας.
Τώρα ετοιμάζεται να ανοίξει τα σχολεία χωρίς κανένα μέτρο
προστασίας. Αντίθετα έχει αυξήσει με νόμο τον αριθμό των μαθητών σε 25 σε
Δημοτικό, Νηπιαγωγείο. Ετοιμάζεται να ενοχοποιήσει ακόμη και τους μικρούς
μαθητές με την περίφημη «ατομική ευθύνη» για τη σωστή χρήση της μάσκας! Τέλος
το μόνο μέτρο που επέβαλε με ΠΝΠ είναι η παροχή εξ αποστάσεως σύγχρονης
εκπαίδευσης, που και στην πράξη απέτυχε και δεν αποτελεί εκπαίδευση.
Προτείνουμε να απαιτήσουμε άμεσα:
- Να ανοίξουν τα σχολεία με τμήματα έως 15 μαθητών για να τηρούνται οι αποστάσεις.
- Να βρεθούν τα κτίρια για τη λειτουργία των επιπλέον τμημάτων.
- Να προσληφθεί το απαραίτητο εκπαιδευτικό προσωπικό για την κάλυψη των αναγκών. Μονιμοποίηση τώρα των αναπληρωτών, ωρομισθίων με βάση το πτυχίο και το σύνολο της προϋπηρεσίας.
- Πρόσληψη του απαραίτητου μόνιμου προσωπικού καθαριότητας.
- Άμεση έκτακτη επιχορήγηση των σχολικών επιτροπών για αντιμετώπιση των εξόδων για τα μέτρα προστασίας (ατομικά μέτρα προστασίας, μάσκες, γάντια αντισηπτικά κ.ά.).
- Διενέργεια τακτικών μαζικών τεστ σε εκπαιδευτικούς και μαθητές για την πρόληψη εξάπλωσης του ιού.